ДОГОВІР ОФЕРТИ:
Даний договір є офіційною пропозицією (публічною офертою) та містить усі істотні умови щодо надання послуг по вступу до ВНЗ Словаччини. Перелік послуг викладено на сайті: https://studentikum.com.ua/services

Уважно прочитайте текст публічної оферти та ознайомтесь із прейскурантом послуг, викладеним на сайті Виконавця. Якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким пунктом оферти, Виконавець пропонує Вам відмовитися від використання послуг.

1. Загальні поняття
1.1. Акцепт оферти – повне та беззастережне прийняття оферти шляхом здійснення Замовником дій, зазначених у пункті 3.4 цієї оферти. Акцепт оферти створює договір оферти.
1.2. Замовник – особа, яка здійснила акцепт оферти та є таким чином Замовником послуг Виконавця за укладеним договором оферти.
1.3. Виконавець – Фізична Особа Підприємець Борисюк Віталій.
1.4. Договір оферти – договір між Виконавцем та Замовником на надання послуг вступу до університету Словаччини, який укладається за допомогою акцепту оферти.
1.5. Прейскурант – систематизований перелік послуг навчання Виконавця з цінами, що діє, публікується на інтернет-ресурсі за адресою: https://studentikum.com.ua/services

2. Предмет договору
2.1. Предметом цієї оферти є надання Замовнику послуг супроводу по вступу до університету в Словаччині, відповідно до обраного пакету послуги, умов цієї оферти та поточного прейскуранта послуг Виконавця.
2.2. Перелік послуг, що надаються, наведено на інтернет-ресурсі за адресою: https://studentikum.com.ua/services

Виконавець має право в будь-який момент змінювати Прейскурант та умови цієї публічної оферти в односторонньому порядку, без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на інтернет-ресурсі за адресою: https://studentikum.com.ua/services не менше ніж за три дні до їхнього введення в дію.

3. Порядок надання та оплати послуг
3.1. Надання послуг по вступу надається в повному обсязі за умови їх 100%-ї (сто відсотків) оплати, якщо послуги сплачуються з розтермінуванням, тоді Замовник отримує послугу частинами і отримує наступну частину послуги, після її оплати.
У разі відмови Замовника від послуги після початку співпраці - внесена оплата Замовнику не повертається.
3.2. Ознайомившись із прейскурантом послуг Виконавця та текстом публічної оферти, Замовник формує на сайті електронну заявку.
3.3. На підставі отриманої заявки Виконавець виставляє Замовнику рахунок на оплату вибраної послуги в електронному вигляді.
3.4. Замовник перераховує кошти на розрахунковий рахунок Виконавця або по посиланню платіжної системи (Fondy, WayForPay, рахунок ФОП).
3.5. Договір оферти набирає чинності після проведення Замовником оплати виставленого рахунку та зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
3.6. З моменту акцепту оферти Виконавець забезпечує надання послуг вступу до університету в Словаччині Замовнику у строки, встановлені обраним Замовником пакетом послуг.

4. Права та обов'язки сторін, відповідальність
4.1. Виконавець робить все можливе, щоб забезпечити якісне та безперебійне надання послуг Замовнику відповідно до обраного пакету та прейскуранту послуг.
4.2. Замовнику надаються послуги у визначені терміни, отримуючи доступ до всіх інструментів, обумовлених у пропозиції послуги.
4.3. Замовник не має права копіювати та/або розповсюджувати будь-яким способом матеріали сайту, послуги, документів.
При спробах або випадках незаконних дій з боку Замовника Виконавець має право відмовити Замовнику у послугах, попередньо попередивши про це. А також, у разі порушення Замовник сплачує Виконавцю штраф у 10-кратному розмірі від вартості послуги.
4.4. Виконавець не несе відповідальності за порушення умов договору оферти, якщо таке порушення спричинене дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади, пожежу, повінь, землетрус, інші стихійні лиха, відсутність електроенергії та/або збої роботи комп'ютерної мережі , страйки, громадянські заворушення, заворушення, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Виконавцем умов цієї публічної оферти та непідконтрольні Виконавцю.
4.5. У разі неможливості надання послуг з вини Виконавця Виконавець зобов'язується здійснити повернення коштів, сплачених Замовником. В інших випадках повернення коштів не провадиться.
4.6. Виконавець має право делегувати супровід Замовника іншій компетентній особі без втрати якості, при цьому контроль за дотриманням виконання Замовником стратегії залишається за Виконавцем.
4.7 Виконавець не несе відповідальності за недотримання Замовником обраної стратегії розвитку після вступу.
4.8 Замовник зобов'язаний виконати всі дії, необхідні для вступу, згідно з інструктажем, Виконавець, своєю чергою, зобов'язаний їх перевірити та дати зворотний зв'язок, у випадках, де це передбачено вибраним пакетом послуг.
4.9. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань щодо цієї публічної оферти Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України

5. Умови повернення коштів
Замовник має право повернути гроші, які він сплатив за послуги, лише у разі неможливості надання послуг Виконавцем. При цьому він зобов'язаний надати всі докази, скріншоти, на яких видно, що Виконавець не виконав свої зобовʼязання.

6. Заключні положення
6.1. Договір набирає чинності з моменту акцепту оферти та діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань.
6.2. У разі виникнення спорів з питань, передбачених цим Договором, або у зв'язку з ним Виконавець та Замовник вживуть усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів Сторін. Термін розгляду претензії – 15 (п'ятнадцять) робочих днів.
6.3. У разі неможливості врегулювання можливих спорів за цим Договором або у зв'язку з ним шляхом переговорів такі спори мають бути розглянуті відповідно до чинного законодавства України.

7. Реквізити Виконавця
ФОП Борисюк Віталій ІПН 2768822530
м.Рівне, studentikum@gmail.com
+380673640136
Призначення платежу: «Сплата за послуги по вступу до університету»